Skocz do zawartości

Problem z łapką

Meiya

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!
Mam pytanko. Niedawno dostałam pierwszego w swoim życiu chomika więc nie znam się na nim jeszcze zbyt dobrze :wink: Dziś rano wyszłam z domu a gdy wróciłam chomik nie stawał na jednej tylnej łapce. Cały czas trzymam ją podkurczoną. Z początku się nią drapał i podpierał na niej lecz teraz już nawet na niej nie staje. Czy mógł ją sobie złamać? Czy móze po prostu zbił np. zeskakując z domku? Muszę od razu iść z nim do weterynarza czy samo mu to przejdzie i "rozrusza" łapkę?

Odnośnik do odpowiedzi
  • Odpowiedzi 257
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Królik miał problemy z kręgosłupem.   Traumeel pomaga na wiele schorzeń - podaje się go przy stanach zapalnych, martwicach, urazach i ma rewelacyjne osiągnięcia.   Ludzie którzy mają raka szuk

Jeżeli Traumel pomógł przy problemie z czaszką (tak zrozumiałam z postu Tigro) to czemu przy kończynie nie mogło by być podobnie? Nie rozumiem czemu się utwierdzasz przy swoim, bo tak jak piszą poprze

Nie, to nie ucieczka od problemu. I jak mam być szczera to jesteś egocentryczką, patrzysz tylko na to, że jego już nie będzie i że cię to zaboli, nie to, że jego boli ciągle. I nie porównuj siebie d

Być może, pod twoją nieobecność ktos z domowników wziął chomika, i przez przypadek mu spadł.

Mogło się zdarzyć rówież, że gdy schodził po drutach, łapka mu wpadła miedzy druty i mu się ona wyłamała.

Radzę spojrzeć dokładnie, czy nie ma złamania zamkniętego, lub jakiegoś siniaka pod stłuczeniu.

Odnośnik do odpowiedzi

Chomikowi mogło też coś stać się w kołowrotku. Należy zabrać kołowrotek i pójść z chomikiem do weta. Jeśli nie możesz póść do weta to zabierz mu wszystkie pięterka, kołowrotki itd. Chomik musi znajdować się na jednej płaszczyźnie, aby łapka mu się zrosła. Nie wyciągaj go w czasie kuracji.

Odnośnik do odpowiedzi