Skocz do zawartości

Klatka po remoncie i Cyryl.

Rekomendowane odpowiedzi

Daję zdjęcia klatki Cyryla po przemianie.

Ale mam nadzieję, że mnie nie wychłostacie za te żałosne zdjęcia... :oops: :roll:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Jeszcze raz wielkie sorry dla was, że umieściłem tak ohydne zdjęcia ale wierzcie, że jestem zielony jeśli chodzi o fotografię :roll:

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Biśka

Oj, Pandku, nie martw się! Ja też nie mam pojęcia o fotografii, ale te zdjęcia pozwoliły nam poznać Twoją własnoręcznie robioną klatkę i Cyryla, który jest przeuroczy... :)

A jeśli popracujesz nad swoimi fotkami, poklikasz parę tam razy, to na pewno się wprawisz, Twoje zdjęcia będą lepsze (a i Ty podniesiesz swoją samoocenę :))

Ja już próbuję popstrykać chomikowi parę zdjęć i wkleić je na forum, chociaż nie wiem jak, ale dojdę do tego :)

Trzymaj się i pozdrów Cyryla!

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chodzi o koszt to dużo tutaj nie powiem, a to z tego, że kupowałem tylko tą siatkę. Resztę (tzn. skejki, dykty itp.) miał mój tata w swoich zapasach, a ten konar na środku wziął się stąd, że akurat złamała nam się śliwa więc ja to od razu wykorzystałem. Jeśli chodzi o czas, to też trudno mi powiedzieć, bo klatka przechodziła matemorfozę. Najpier była tylko obudowa z siatką (taką jaką używamy np. w ogrodach), więc nie trzymałem tam chomika na stałe ze względu na to, że mógłby ją przecryźć. Pełniła wtedy funkcje placu zabaw. Kiedy Cyryl już urósł to nie mogłem patrzeć jak się męczy w takiej malutkiej klatce, więc wymieniliśmy z tatą siatkę na metalową i zbudowaliśmy domek(ten podest na którym stoi kółko to właśnie domek). Póżniej przyszedł mi do głowy pomysł żeby zbudować taką jakby piwnice(zdjęcie pierwsze), teraz wejście do domku jest w piwnicy i są tam jeszcze dwa, połączone pomieszczenia z dwoma wejściami. Jedno z piaskiem drugie z mieszanką trocin z sianem.