Skocz do zawartości
maleńka

Pilnie szukam DT dla 3 małych chomiczków [ok. Katowic]

Rekomendowane odpowiedzi

Mam do oddania 3 małe chomiczki, nie znam się ale podobno są to chomiki chińskie. Urodziły się 25.07.
Pani w zoologicznym sprzedała 12-latce parę samiczek twierdząc że te chomiki muszą być razem. Po jakimś czasie rozdzieliła je bo się gryzły, ale parę dni później okazało się że jeden jest samcem, bo druga - samiczka urodziła 6 młodych. 

Dwójka została zjedzona zaraz po urodzeniu - doczytałam że to ze stresu. Pozostała 4 została wykarmiona przez matkę, po skończeniu karmienia dziewczyna ich rozdzieliła od matki. Poczytałam na forum o płci i wydaję mi się że jest jedna samiczka i troje samców. 
Narazie cała czwórka jest razem, nie atakują się, jest spokojnie. Mogą zatrzymać jeszcze jednego bo mają 3 akwaria, córka walczy u rodziców o to by dostały większe mieszkania, poleciłam jej forum i mam nadzieję że poczyta co tu piszecie.

Ale rodzice powiedzieli że jak do tygodnia ktoś ich nie zabierze to je wyrzucą... Pytałam po znajomych, ona pytała koleżanek w szkole, nikt nie chce tych chomików. Ja nie mam warunków na to żeby je przetrzymać u siebie, mam tylko klatki z dużym rozstawem prętów, świnkowe, wybiegi też takie a one są naprawdę malutkie więc mi uciekną. Mogę je przetrzymać jeden czy dwa dni w pudłach z ikei ale nie dłużej, dlatego pilnie potrzebuję DS dla nich, albo chociaż DT.  

Mieszkam pomiędzy Katowicami, Rybnikiem, Gliwicami. Jeżeli będzie taka potrzeba jestem w stanie je dostarczyć do DT. 

5e359cdf928f.jpg
d9835a7f7ed4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zwierzaki KONIECZNIE trzeba rozdzielić, tak jak mówi Szybci0r. One są w takim wieku, że zaraz będziesz mieć nie 4 chomiki a 24.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi