Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nietypowo się przedstawię, bo od razu w wątku zwierzaków, ale jak mogę inaczej, skoro tworzymy jedno stado?

Jestem Justyna, urodziłam się w 1992roku na Orawie. Obecnie mieszkam i studiuję weterynarię w Lublinie.

Mój świat zawsze się kręcił wokół zwierząt, więc w domu przewinęły się żółwie, rybki, myszki, szczury, króliki, koty, psy, koszatniczki, chomiki...
Nie będę zanudzać historią każdego z nich, a uwierzcie, że pamiętam każdą, więc mogę długo xD
Ograniczę się i przedstawię tylko obecny skład:

Zacznę od wyjątkowego, wymarzonego, najwspanialszego psa na świecie Arona :)
Urodził się 6 kwietnia 2008 roku w hodowli Bastusiowa Ferajna jako najciemniejszy w miocie PONek.
Odczekałam swoje, jeżdżąc i odwiedzając go w hodowli. W końcu przyjechał do mnie
kudłaty maluch o zapachu świeżego chlebka  :)

fbcfa469d17c97b8med.jpg

729a0e974e93de2fmed.jpg

Z miesiąca na miesiąc robił się z niego coraz większy i dojrzalszy pies...

2c22ca33a99a9234.jpg

pierwsza zima...

450f43fa61c63baa.jpg

e99c417d6ce84a98.jpg

po zimie zaczęły się kołtuny... masa kołtunów... a Aron nie miał cierpliwości do szczotkowania
po każdym spacerze w wiosenną pluchę trzeba było zrobić kąpiel
mama narzekała na piach i błoto
no i doszło do zamachu na psie futro...
po czym okazało się, że po zamachu pies się wybielił... i tak już zostało :(

f72711c2a3ec488c.jpg

Teraz już regularnie się strzyżemy, bo zauważyłam, że Aron czuję się dużo lepiej w krótkim futrze.
Jest mu tak lekko i radośnie, a futro go bardzo rozleniwiało i zimą utrudniało spacerowanie.

obraz048t.jpg

A tu zdjęcie z dzisiejszego spaceru :) Achh piękną mamy jesień :)

10710546_698781393536347_688301428381630

Oprócz psiaka mieszkam z koszatniczkami. Dwie uratowane koszki przejechały Polskę w szerz, żeby ze mną zamieszkać.
Koleżanka z Poznania wypatrzyła ogłoszenie w zoologu: "Oddamy 2 koszatniczki"