Skocz do zawartości
Huskana

Od Wielkiego 0 do chomiczego właściciela - chomik roborowskiego

Rekomendowane odpowiedzi

No więc tak, po długi namyśle stwierdziłam iż chcę mieć kolejnego chomika. W chwili obecnej mam już 2 tylko, że syryjskie i nie mam pojęcia jak urządzić klatkę dla chomika roborowskiego :unsure: Co potrzebuję etc. Jestem zielona... pomożecie??

Strasznie spodobała mi się klatka Tamburino, ale cena mnie przeraża, więc sama postanowiłam podobną skonstruować:

http://allegro.pl/klatka-dla-krolika-swinki-morskiej-alex-80-domek-i3365513875.html -> klatka

http://allegro.pl/trixie-domek-dla-myszy-chomika-21x7x19-19cm-6175-i3360235798.html -> domek

Klatka i domek jest ale jak urządzić resztę? Liczę na pomoc z waszej strony :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Kołowrotek siatkowy/plastikowy/drewniany o średnicy minimum 20 cm. http://www.zooplus.p...atki/kolowrotki , http://animalia.pl/p...i-sr-20-cm.html , http://animalia.pl/p...a-sr-17-cm.html . Jakieś konary/gałęzie, tunele np. http://www.zooplus.p...tunele_jaskinie . Do tego pojemnik z piaskiem do kąpieli, miski z jedzeniem, poidło i już. Nic wielkiego :)

Edytowane przez Alli
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Mam kołowrotek trixie z siatką 17cm. Czytałam, że roborkom lepiej dać dużo piasku czy to prawda??

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Tak, jak najbardziej. Im więcej piasku, tym lepiej. Roborki w naturalnym środowisku właśnie zamieszkują takie tereny, że mają jaskinie w piasku, etc. Radzę przejrzeć temat "Roborek Marcepanek" Allo - tam jest mnóstwo pomysłów jak urządzić akwarium :)

• Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Tak, jak najbardziej. Im więcej piasku, tym lepiej. Roborki w naturalnym środowisku właśnie zamieszkują takie tereny, że mają jaskinie w piasku, etc. Radzę przejrzeć temat "Roborek Marcepanek" Allo - tam jest mnóstwo pomysłów jak urządzić akwarium :)