Skocz do zawartości
_Chomusia_

Nasze klatki i akwaria dla chomików!

Rekomendowane odpowiedzi

możesz dodać piaskownicę jeśli nie zauważylam to sorry ;) ,logsy,jakies kamienie,rolki po papierze toaletowym.I kołowrotek na pewno na większy ale to, to wiesz :)

A jakośc zdjeć nie jest zła i klatka fajna i fajnie urządzona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak piasek koniecznie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dodałabym jakąś gałąź z liśćmi no i piasek + logsy.

A, że kołowrotek musisz zmienić to wiesz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja bym zrobiła rzeczy z kołków,fajne,tanie i estetyczne...logsy drogie są..troszkę :P No ale jak ktoś akurat ma teraz przypływ kasy to logdy może sobie sprawić...jak patrzałam na logsy największe to złapałam się za czoło xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie są takie drogie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla królika są ;) :P

Już lepiej samemu pozbierać gałęzie i takie coś zrobić B:)

Edytowane przez Skittles

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja nie uważam ;) Miałam zamawiać ten największy z Trixie, ale pilniej mi był potrzebny kołowrotek dla Erdiego.

Nudzi mi się ostatnio, więc urządzam klatki ;P Mój ostatni wymysł - Wiktor wersja pod myszy

Dołączona grafika

Z góry

Dołączona grafika

(nad kołowrotkiem był by jeszcze hamak, ale go nie uszyłam jeszcze ;) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetnie ! Myszkom na pewno się spodoba !

Weź mi skombinuj takie gałęzie brzozy B:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na pewno by się spodobało :P Nie mam myszy przecież xD Ale bym chciała mieć.

Gałęzie brzozy? Zapraszam cały las mam ^^ I pełno pościnanych jest teraz takich gałęzi właśnie. Jak byłam z psami na spacerze to sobie przyniosłam i umyłam pod wrzątkiem. Do takich wilgotnych łatwo wkręty wchodziły, nie wierciłam nic, tylko wkręcałam w drewno ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to nowa odsłona samli Ryjka :)

 

Z góry ( nawet widać moje słit skarpetki xd)

Dołączona grafika

 

 

Pod podestem są gniazdko,domek-kubek i takie jakby legowisko.Jakość zdjęcia nijaka, bo robiłam telefonem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładnie! Dałabym tylko ziółek w ściółkę i zmieniła miseczkę na wodę, bo nie pasuję do niczego ta plastikowa ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie mam pytanie : czy mam wkładać do klatki kamień?

Mam taki :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Taki średni jest i mi zajmie miejsca no i nie wiem czy go upchnę ,a jak go upchnę to co zmienić/wyjąć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No trochę jest dlatego się obawiam ... no cóż dla bezpieczeństwa pójdę po płaskiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tusia świetna samla! Wszystko ładnie ułożone tak,ze zostało nawet miejsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnieee :) Co to za klateczka ? To setka jakaś ? Bardzo fajnie naśmiecone siankiem ^^

A i czy kołowrotek nie za mały ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję :)

Tak klatka to setka. Kołowrotek ma bodajże 17 lub 18 cm(dokładnie nie pamiętam, bo dawno mierzyłam).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wow, skąd ty taką klatkę wytrzasnęłaś? :D

 

Super wystrój, taki... niemiecki XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niemiecki?

Cała marchewka w klatce? Nawet królik nie może tyle dostać, a co dopiero chomik. Marchew ma dużo cukru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...