Skocz do zawartości
_Chomusia_

Nasze klatki i akwaria dla chomików!

Rekomendowane odpowiedzi

Dawaj zdjęcia swojej klatki - coś wymyślimy :)

I też będziesz miała cudowną klatkę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie mogę się pochwalić moją setką ;)

Zdjęcia w linkach ,bo nie opanowałam jeszcze wstawiania miniaturek ;)

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

 

Jakieś sugestie co zmienić .??

Mile widziane ;)

 

 

Trochę Ci pomogłam z tymi fotkami, bo ja też wolę oglądać miniaturki ;)

Edytowane przez Alexandra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie muszą być miniaturki ;) To forum samo zmniejsza obrazki. Ja bym zmieniła miseczkę na większą (ja mam 11cm świnkową) I zapchała bardziej kuwetę ;) No i ziółka w ściółkę ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie muszą być miniaturki ;) To forum samo zmniejsza obrazki. Ja bym zmieniła miseczkę na większą (ja mam 11cm świnkową) I zapchała bardziej kuwetę ;) No i ziółka w ściółkę ;P

 

Miseczkę mam "dla psa" też 11 cm(Wstawie jak DżiDżi troche podrośnie , bo teraz nawet nie zjada całości ; > . Ziółka w ściółce są , niedużo ,ale są ;) Edytowane przez Alexandra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaję mi się że jakieś zabawki musisz kupic, albo zrobic. W klatce wydaje się bardzo pusto.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaję mi się że jakieś zabawki musisz kupic, albo zrobic. W klatce wydaje się bardzo pusto.;)

 

Będzie jeszcze mostek z kołków i w sumie to nie wiem co jeszcze . Nie mam wiele miejsca przez kołowrotek;p

 

edit: A .! i Hamak ; )

Edytowane przez Alexandra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też kurka, muszę skombinowac hamak xd

 

Ja uszyję za pare dni ;> Mały ma piaskownice , kołowrotek,rolkę ,legowisko i duuużo trocin do kopania ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hamaki to moje ulubione zajęcie :P Uwielbiam szyć. Neferet hamak to najprościej tak zrobić -

Bierzesz kawałek materiału (polar najlepszy) i robisz dziurki w rogach, przewlekasz sznurki i przywiązujesz do klatki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest fajnie ale ja właśnie wymieniłabym miskę i dodała duużo gałęzi z liśćmi + zrobiłabym coś z logsów i dodała jakiś kamień :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest fajnie ale ja właśnie wymieniłabym miskę i dodała duużo gałęzi z liśćmi + zrobiłabym coś z logsów i dodała jakiś kamień :)

 

Właśnie .!Kamień.! Dzięki za przypomnienie ;)) Edytowane przez Alexandra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem pusto, daj jakieś zabawki, może tunel albo coś takiego? A tak to super :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem pusto, daj jakieś zabawki, może tunel albo coś takiego? A tak to super :)

 

 

Przecież juz pisała że włoży...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma po co wstawiać dziś zdjęć bo jutro Fanta się przeprowadza do setki. Aleksandra zupełnie przez przypadek podpowiedziałaś mi jak ustawić półki, żeby się kołowrotek zmieścił. Muszę też kupić te kołki i porobić różne fajne rzeczy z nich ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma po co wstawiać dziś zdjęć bo jutro Fanta się przeprowadza do setki. Aleksandra zupełnie przez przypadek podpowiedziałaś mi jak ustawić półki, żeby się kołowrotek zmieścił. Muszę też kupić te kołki i porobić różne fajne rzeczy z nich ;)

 

Alexandra ;)

Ja skleiłam fajną piaskownice (która jest szczelna) i domek , musze jeszcze zrobić mostek ;) ;)

Można duuużo rzeczy wykombinować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całkiem fajna setka, choć trochę pusto ;) Ale jak on ma się do tej piaskownicy wgramolić ? Dorób jakąś drabinkę i dosyp trochę więcej piasku i będzie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nelaw spokojnie, da radę ;) Erdik się właśnie wpakował na 10cm domek. Trochę z chomików niedorajdy życiowe robisz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chomiki to zwinne zwierzęta, mają bardzo silne przednie łapy, by pokonywać właśnie takie przeszkody. Jestem pewna, że sobie poradzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całkiem fajna setka, choć trochę pusto ;) Ale jak on ma się do tej piaskownicy wgramolić ? Dorób jakąś drabinkę i dosyp trochę więcej piasku i będzie ok.

 

DżiDżi wchodzi do piaskownicy bez najmniejszych przeszkód . Miał drabinkę ale była zbędna ,więc wróciła na miejsce .;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nelaw spokojnie, da radę ;) Erdik się właśnie wpakował na 10cm domek. Trochę z chomików niedorajdy życiowe robisz ;)

 

Bo wszystkie oceniam na podstawie Pluszaka :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można także zrobić pochylnię taką z kołków napiszę to jak: bierzesz kilka kołków ja mam 12 kołków i układasz je w poziomie i jak się skleją musisz dokleić po środku(od dołu pochylni) 2kołki bezpośrednio na siebie też w poziomie.Wiem że można nie skumać mojego opisu ale moja siostra jutro wróci to zrobię zdjęcia(bo aparat zabrała ;/) Ogólnie to bardzo fajna klatka i wgl. gratulacje dla cb że miałaś nerwy aby skleić tę piaskownicę :) I ten domek na dole :D

 

Dobra zrobiłam fotkę telefonem xD

Dołączona grafika

 

Gryzoń jak wchodzi na to,to wtedy druga strona pochylni opada...fajna zabawka wyszła :P

Edytowane przez Skittles

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja znów wstawiam zdjęcia, bo zrobiłam dziś generalny porządek :D

IMO to najlepsze ustawienie, jakie wymyśliłam do tej pory. Jest gdzie latać, jest co pojeść, a do tego ładnie wygląda i w całym pokoju pachnie sianem, nagietkiem, rumiankiem i koty dostają szału ;D

Od frontu wygląda sobie to tak:

Dołączona grafika

Wkopałam Birgera głębiej, bo mi przeszkadzał taki wysoki i teraz do tej kryjówki może wejść z poziomu trocin.

 

Od góry:

Dołączona grafika

 

Lewa:

Dołączona grafika

Takie tam, na łące.

 

Prawa:

Dołączona grafika

 

Tak, Klo nie ma miski na jedzenie :) Jedynie na owoce/warzywa/gerbera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...