Skocz do zawartości

Karusia

Czytelnicy
  • Zawartość

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Karusia

  1. Karusia

    Felek vel. Kiku <333

    Ok... Trochę mnie nie było, ale to dlatego że oswajanie mojego Żelka jest trudniejsze niż się wydaje :P Ale już jest lepiej, a dziś postaram się zrobić zdjęcia.
  2. A co sądzicie o kolbach kokosowych Vitapol? Bo dostałam je wraz z Felkiem :)
  3. I czemu nie w Kielcach?! :beczy: Póki co: puściutko. Nigdzie nie spotkałam.
  4. Karusia

    ROBOREK LEETCHEE :)

    Śliczny :buja: Roborki są śliczne :P
  5. Przesyłka 9.50zł, czyli 33.50zł :P
  6. Owszem, wizyty przed adopcyjne i po, są potrzebne. Lecz większość osób, zamiast brać chomika z adopcji, weźmie ze sklepu, bo mniej formalności... No i nie wszyscy będą chcieli wpuszczać obcych ludzi, którzy będą się im panoszyć po domu :P
  7. Paulina13 - nie, to cena samej klatki. Muszę się zorientować co do wysyłki. A jesteś zainteresowana czy tylko tak pytasz?
  8. Cena około 24 zł, ale to jeszcze powiem. Bez pięterka: http://d.ale.gratka.pl/g2/o/f5/84/8f/84 ... 41d_d.jpeg Z pięterkiem: http://d.ale.gratka.pl/g2/o/f5/84/8f/84 ... 41d_d.jpeg
  9. Jak już wam wiadomo (albo i nie) moi dziadkowie kupili mi Felusia w za małej klatce. Klatka jest rzeczywiście mała... Ma tylko 30x20 cm :nie: Ma pięterko wymiarów 21x24 (szerokość i długość), do tego schodki. Może chciałby ją ktoś na np. transporterek? Im szybciej ją sprzedam, tym szybciej Feluś dostanie nową klatkę :mysli:
  10. Biedak :kwasny: Jak już pisano, ma być oddany w dobre ręce :chytry:
  11. Jak dobrze że chomiczek jest u Ciebie : ) Ma dobrą opiekę ; )
  12. Kiedyś moja znajoma pisała mi o dziewczynie, która wyłudzała szczurki. Jeśli znajdę jej mail (czy inne namiary) dam znać.
  13. Yhy, ale te roborki i tak są inne, bo mają mało "piaskowego" a więcej bieli. Fajnie by mieć takiego łaciatka :P
  14. _Chomikusia_, gdzieś był już ten temat. Doszliśmy do wniosku, że skoro to domowa hodowla, to nie ma sensu wykupować. Ale, może samiczka ma młode z przypadku, a dla nich tytuł domowej hodowli, wzbudza zaufanie ("no w końcu hodowca, to się mu znać"), lub po prostu to lepiej brzmi niż: Samiczka zaszła w ciążę z przypadku.
  15. Deerha - spokojnie. To sklep a w sklepie raczej nie opłaca im się trzymać w takich małych pudełkach, bo za mało chomików się tam zmieści. Myślę że raczej wybierają akwaria. Poza tym, facet chciał sfotografować tylko samczyki rotfl
  16. http://allegro.pl/chomik-roborowskiego- ... 15158.html - to jakaś hybryda, czy umaszczenie roborków... Zastanawiam się nad tym, bo ja znam tylko piaskowe roborki.
  17. Karusia

    Tutek

    Śliczny chomiś :buja: .........
  18. Karusia

    Felek vel. Kiku <333

    Spoko :P Idę robić foty.
  19. Karusia

    Felek vel. Kiku <333

    Haha :ha: Mam nadzieję że się uda :hura:
  20. Karusia

    Felek vel. Kiku <333

    O tak... Cierpliwość - czasem mi jej brakuje :P
  21. Karusia

    Felek vel. Kiku <333

    Nie zawracasz :P I tak czekam do 20.00 :ok:
  22. Karusia

    Felek vel. Kiku <333

    Noo ja też rotfl Nie dziękuje żeby nie zapeszyć :P
  23. Karusia

    Felek vel. Kiku <333

    Hehe :) Faktycznie, wieczorna sesja będzie na wybiegu (w wannie np.) I być może na rękach :ha:
  24. Karusia

    Felek vel. Kiku <333

    Na zdjęciach nie widać :P Nie wiem :ok: I kolejna fotka zza krat :P http://www.wgraj.org/img.php?mode=show& ... width=3072 "Oglądam świat... Zza czarnych krat..."
  25. Karusia

    Felek vel. Kiku <333

    Jasne rotfl Mam pytanie. Klatka ma drzwiczki tylko na górze. Czy podczas oswajania, mogę odpiąć klatkę? Tzn. czy mogę go oswajać, jak będzie w samej kuwecie, bez prętów :P PS. Zastanawiam sie teraz, czy to nie rex xD Ma takie dziwne, zakręcone futerko :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...