Skocz do zawartości

Kingolina

Czytelnicy
  • Zawartość

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Kingolina

  1. Ja czytałam, że można dać masło. :D ale to sie szybko roztopi. ;dd
  2. Samochodzik, kula itp. lepiej nie. ja Kropka biore normalnie biore na podłoge i niech se biega. :D Ja mam kule, ale żadko z niej korzystam. Używam ją tylko wtedy, kiedy wyparzam całą klatkę wrządkiem, bo transportera nie mam. ;((
  3. No, no ... podoba mi się :ok: pozdrawiam adminów!
  4. Kingolina

    Nasze chomiki

    Maluszi jest śliczna. <3 A to mój Kropcio. :D Jak Wam się podoba? ****;
  5. Kingolina

    Andziuś

    slicny. :D naprawdę uroczy. fajnie jakbys zamiescila zdjątko Andzia z mamusia. :D
  6. Ashley, masz racje, ja najpierw bym sie zastanowiła co z tymi małymi chomickami zrobić. Po co chcesz je mnożyć ? żeby tylko popatrzeć na małe chomiki ? dziwne...
  7. Kingolina

    Biszkopty i dropsy

    ja też mam takie pałeczki. :P
  8. Oki. przeczytałam wszystkie wiadomości. Już wiem. ;) Dzięki za pomoc. Ten temat można wziąć za zamknięty. :*
  9. Kingolina

    Biegunka

    Kiedy chomiki mają biegunkę, zamiast normalnych odchodów robią taki... zielono-brązowy kał. Poznajesz po tym biegunkę po Nami?
  10. moga ale nie muszą. jeśli chcesz fotki to sobie znajdz w google.
  11. Kingolina

    Przeziębienie u chomika

    albo przeziebienie albo uczulenie na pylki z trocin[jeżeli wogole trocin uzywasz]
  12. czytałam że chomik panda to jest odmiana cohmika dzungarskiego. pozdrawiam
  13. jeśli ma byc to twoj pierwszy chomik to POLECAM CHOMIKA DZUNGARSKIEGO. :)
  14. jeśli dacie maslo to bedziecie musieli czesto dawac to masko, bo sie roztopi i bedzie taki olej.. chociaz.. olek tem pomaga :D POPIERAM
  15. Kingolina

    Zrób to sam

    jeśli masz zyłke bezbarwną żeby nei szkodziłą chomikom przeczytałam na fora ze mozna wlasnie żyłke. Jeśli nie chcesz, wolisz bezpieczniej, to "zamontuj" grubszy materiał. Z czaserm chomik i tak wszystko wygryzie. Bo chomiki to gryzonie :)
  16. Kingolina

    Zrób to sam

    Noo.. Mój Kropek bawi się samym kartonem, więc co dopiero tak.a kostką.:ok: ja mam taką kostke, i niedlugo wloze do kaltki. :hey: są takie kostki w sklepach po ok 15-20 zł, ale po co jeśli można zrobić samemu
  17. Ehh.. kiedyś przytyje to bede musiałą go puszczać na dłuższe wybiegi, bo z kolowortka czesto nie korzysta xD Dziękuję Wam wszystkim =*
  18. Witam. W tym temacie chciałabym umieścić instrukcje na kostkę dla naszego chomala. :D Potrzebne: -deski lub tekstura. -gwoździe[do desek] lub klej[do tekstur] -nożyczki[do tektur] lub obcinacze[do desek] Sposób przygotowania: 1.Bierzemy deski lub tekstury [6] 2. Robimy w nich dziury, jeśli chodzi o deski trzeba zrobić czymś ostrym.[bierz wiertare ;p] 3. Wszystkie szesc desek układamy w kostkę i jeśli chodzi o deski to je przybijamy gwoździami, zeby się trzymały, a jeśli tekstury to wtedy - klej. 4. Kładziemy do klatek naszym chomciom! Miłej zabawy! jeśli robicie z tekstur, będziecie musieli co ok. tydzień robić. Bo chomik osiusia i bedzie do wyrzucenia. :P Efekt[zrobiony w paint'cie]: Oczywiście ja zrobiłam taką kostkę z desek. :) Fotę dodam jeśli znajde fona. xD. Pozdrawiam! =*
  19. Własnie. Aż szkoda tych chomików. Chcą zarobić, więc produkują byle co. : / Ja jak kupuje coś dla Kropka pierwsze co to rozglądam się po półkach, a kiedy coś ciekawego zobacze czytam skład. Kiedy czytam.. Barwniki - od razu odkłada. Poprostu żal mi tych produktów. ;/
  20. Kingolina

    Przerośnięte zęby

    Mój Kropek też żadko pije. ma 8 miesięcy.
  21. syryjskie - lubią być na osobności, nie ma towarzystwa. z syryjkami nie ma mowy o towarzyszu. dzungarskie - najlepiej z jednego miotu, ineczej mogą się pogryźć.. lub parka.. roborovskie - TYLKO ze stadem. :) jeśli sie nie mozesz zdecydować .. bapisz na moje gg 10921032. przepisze ci wzszystko z kasiazki co pisze o ''powiazaniu'' dwoch chomikow xD
  22. wow, zapewnie wasze chomiki biegają ze sa takie chude ze trzeba im wyjąć kołowrotki :P eh.. nieraz jak przyłapie go to tam biega NA kołowrotku z pare sekund, ale kiedy mnie zobaczy.. przestaje. wiem wiem tyska. Kropek jest jakiś inny! xD wiesz..na wybiegu to by biegał jakby nigdy nic, ale w kołowrotku to może nie ma dla niego zadnej fantazji xD
  23. labirynty, wybieg, dodatkowy domek - schronienie, karmnik, dodatkowe pięterko, tunele podtrocinowe, tunele - dobre pomysły.. Hmm zależy czy te deski są grube czy cienkie. :) pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...