Skocz do zawartości

tabi

Czytelnicy
  • Zawartość

    537
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

O tabi

  • Tytuł
    Z chomikami za pan brat

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. tabi

    Łączenie gatunków

    sowik czasem to masz fajne pomsly :D No to luz ze sie wszytsko wyjasnilo :)
  2. no a dyś? :D Wow, dzieki Ada, prezent spoko i zyczenia tez spox :)
  3. tabi

    Wybór płci, brak avataru

    a ja mam bez płci :D No ale mi chodzi o t ze pare meotikon ma zly kod, a mike mial to kiedys zmienic. A co do tych nowych modow to przydalo by sie.
  4. tabi

    Opowiadanie

    dal bym o chomiczku gibonie :D ale dobra, temat nie wazny.
  5. tabi

    Pijane chomiki ;p

    dys by tylko z pijanymi se trzymala :D Ale zdjęcie zawaliste :)
  6. tabi

    Moje Chomiki ;)

    to chyba wina aparat... czemu tam wszytsko jst żółte? ten chomik tez jest żółty? :D
  7. ale kwiaty to dla mamy mozesz dac lub dla swojej dziewczyny :D
  8. tabi

    Miśek

    a ty tylk oczepiac sie umeisz, jeszcze te minki dauna :P :P ciagle szczelasz i nawe do tematu nie napisze nic.Wredny mod :D a zreszta co za rozniaca czy zdechł czy zdechnął, nie zyje i jest pech!(boshh, jak mozna sie czepiac w takim temacie) można xD A odwaltysieta od moich minek xD Jak to mój staruszek powiedział "ty to takie dziwadło jesteś" więc mi nie przeszkadza to, jakie minki wstawiam i gdzie umieszczam komentarze :D A co do "jest pech" dla kogo pech, dla tego pech - jeszcze niedawno mówiłeś, ze nie ejst Ci żal jak umiera jakiś twój kolejny chomik, bo za dużo ich miałeś, więc w czym problem? A ja jestem taka nieczuła wampirzyca, że jakoś dziwnie mnie ten temat nie wzrusza, ale ja okropna jestem... [batonik]
  9. tabi

    Linia specjalna

    kolejny kkokntakt w moim fonie :d no, spoko opcja, dobra robota :)
  10. tabi

    Wybór płci, brak avataru

    mod dal a emotki ciagle maja błedy! :D ale mod fajny, a sa tez inne przydatne mody ktorych nie ma na tym forum.
  11. tabi

    Alergia u chomików

    uczyulenie tez moze byc, ale to jest prawdopodobnie gdzybice. No to tak jak mowi moj poprzednik, idz do weta, on da na to jakas masc lub cos innego :)
  12. wow, dzieki ola, ale z tym prezentem nie trafilas :D
  13. tabi

    W obronie zwierząt

    hah, a co ma do tego wzrost?wogole jak wsyztscy w twojej klasie mga byc tak niscy :D chyba ich nie dokarmiają :D ładny beszt, nie ma co.A ja pisze bo chce, nie wazne czy kogos to obchodzi, jak cie to nie obhcodzi to spadaj i nie czytaj, ja pisze jakie mam co do tego zdanie i tak jest ok. A co do moich przekonan, to sma wiem jak jest bo glupi nie jestem i bez podstaw nie bede mowic ze *darwin jest glupi* (czyli ewolucja nie istnieje), bo wiem co on powymyslal.
  14. tabi

    Jaki gatunek chomika najlepszy?

    No chomiki zazwyczaj juz po 2 tygodniach sie oswajaja, ale sa takie co w rok nawet sie nie moga oswoic. Mi za kazdym razem chomik oswajal sie nie mniej niz 2 tygodnie :) Nie ktore chomiki sie nawet odrazu oswajaja. To juz zalezy nie od rasy tylko, ale tez od chomika i jego nastroju :D
  15. tabi

    Miśek

    hmm, no nie wiem dokładnie czy on mial jakies imie, bo siostra mowila tylko do niego misiek :) Ale wczoraj jak mu sprzątała klatke, zauwazyla ze sie nie rusza... zdechnął. Jej, to dziwne, zadnych nie mial oznak choroby, ale teraz jest spuchnięty, mial tylko rok, nie wiem co mu było, ale już go nie ma niestety. Biedny chomiczek, teraz juz zadnego nie mam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...