Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W sumie racja. To wyższą klatkę kupić xD moje akwa ma 33cm i sie na styk mieści :P 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pytanie:

po porządkach, drobnym przestawieniu mebli i eksmisji kilku innych elementów udało mi się uzyskać trochę wolnej przestrzeni i zastanawiam się nad przygarnięciem drugiego futrzanego przyjaciela.

URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/450ac2bdd1ba2d53]450ac2bdd1ba2d53med.jpg[/URL]

+ wysokość od paneli do prowadnic prawie 60 cm

Po przejrzeniu różnych modeli myślę o zakupie tego https://www.pupilo.pl/inter-zoo-klatka-aqualand-3-1471431/

Jeśli macie jakieś inne fajne alternatywy, które dałbym radę zmieścić w tej wnęce, to będę wdzięczny za ich przedstawienie. Docelowo myślę o syryjku, bo nigdy nie potrafiłem się przekonać do mniejszych rozmiarowo chomików

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Aqualand jest fajna, acz ja bym syryjkowi mniejszej niż 100 nie proponowała. :)
Wiem, że spełnia minimum itp. Ale obserwuję chomiki i 100 to nadal niewygórowana przestrzeń.

Inne klatki 100 są droższe (170 cm), ale mają gotowe pięterka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie zakupiłem mojemu pupilowi nowa klatkę wymiary 65x40x45

Z pietrem na górze ma kołowrotek i wszystkie inne zabawki aby się nie nudził na dole zaś pokarm oraz domek i tu pojawia się problem ze z niego nie Korzysta tzn śpi skulony na górze dodam iż w starej mniejszej klatce normalnie w nim spał jak myślicie czy przyzwyczai się z czasem i zacznie spać domku? I czy ogólnie ta klatka jest dobrze urządzona dodaje parę zdjęć. Niestety w chwili obecnej nie mogę dodać zdjęć bo z telefonu się nie da 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, adrian033 napisał:

Witam serdecznie zakupiłem mojemu pupilowi nowa klatkę wymiary 65x40x45

Z pietrem na górze ma kołowrotek i wszystkie inne zabawki aby się nie nudził na dole zaś pokarm oraz domek i tu pojawia się problem ze z niego nie Korzysta tzn śpi skulony na górze dodam iż w starej mniejszej klatce normalnie w nim spał jak myślicie czy przyzwyczai się z czasem i zacznie spać domku? I czy ogólnie ta klatka jest dobrze urządzona dodaje parę zdjęć. Niestety w chwili obecnej nie mogę dodać zdjęć bo z telefonu się nie da 

Mój chomik nie ma domku i spi w tunelu/grocie ktora sobie wykopal :) sciolki mamy 18cm 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

 

14 godzin temu, adrian033 napisał:

Witam serdecznie zakupiłem mojemu pupilowi nowa klatkę wymiary 65x40x45

Z pietrem na górze ma kołowrotek i wszystkie inne zabawki aby się nie nudził na dole zaś pokarm oraz domek i tu pojawia się problem ze z niego nie Korzysta tzn śpi skulony na górze dodam iż w starej mniejszej klatce normalnie w nim spał jak myślicie czy przyzwyczai się z czasem i zacznie spać domku? I czy ogólnie ta klatka jest dobrze urządzona dodaje parę zdjęć. Niestety w chwili obecnej nie mogę dodać zdjęć bo z telefonu się nie da 

Pokaż link do klatki. Kołowrotek kupiony z klatką na 99% jest za mały. Ile ma ściółki i jakiej?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Weszło mieszkanko, idealnie, jakby dopasowane do tego miejsca. Jeszcze zaparowane bo tyle co z transportu je odebrałem. Teraz pracowity weekend aby je urządzić odpowiednio.

c33ada22eafa4defmed.jpg

Zdecydowanym plusem jest szklany dół o wysokości 18 cm, który umożliwia nasypanie zdecydowanie odpowiedniej ilości ściółki oraz, że wymiar w podstawie kuwety faktycznie ma 78 na 48 cm, a nie jak to się zdarza w plastikach, że wymiar podany przez producenta dotyczy dopiero górnej krawędzi kuwety. Pięterko wydaje się fajne i solidne ale jeszcze nie montowałem. Przygotowuje najpierw dół apartamentu.

Do całkiem niezłego mieszkanka dołączono niestety poniższe elementy:

c9be2edb781498b6med.jpg

c25b5c5bec09c02dmed.jpg

Kołowrotek, którego średnica nie wiem czy spełnia normę nawet dla małej myszki.

Domek - nie dość, że plastikowy, to jeszcze cała jego dolna część jest przezroczysta, a wejście dla rosłego syryjka ma zdecydowanie za małą średnicę.

Grzecznie wrzuciłem to wszystko do kosza na odpady plastikowe

Edytowane przez Dzonatanos
dodalem wpis o dodatkowym wyposażeniu
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Olaf 2 spełnia minimum.Ale ja bym chomika w takiej klatce nie trzymała, szukałabym większego lokum

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam!
Mógłby ktoś z was polecić mi jakieś dobre klatki dla chomika dżungarskiego? 
Najlepiej gdyby cena klatki mieściła się w okolicach 100-120 zł.

Z góry dziękuję za odpowiedź!

 

Edit: Czy któraś z tych klatek była by odpowiednia?

http://allegro.pl/klatka-dla-myszy-chomika-gryzonia-pixi-60-cm-i6937581889.html

http://allegro.pl/inter-zoo-klatka-dla-myszy-charlie-mouse-colour-70-i6741646133.html

http://klatki.sky-shop.pl/Domi,p,22

http://klatki.sky-shop.pl/Domi-Plus-p45

 

Edytowane przez Szymon

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Szymonie - samla jest dobrym lokum dla chomika dżungarskiego.
Klatki w poście wyżej są za małe za wyjątkiem jednej - Charliego. Ale wolałabym samlę.
Link do FAQ nadal aktualny.

Wyjaśnij mi (może być PW), dlaczego założyłeś drugie konto?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2017 o 12:41, Szybcior napisał:

Aqualand jest fajna, acz ja bym syryjkowi mniejszej niż 100 nie proponowała. :)
Wiem, że spełnia minimum itp. Ale obserwuję chomiki i 100 to nadal niewygórowana przestrzeń.

Inne klatki 100 są droższe (170 cm), ale mają gotowe pięterka.

A klatka Bob? Co o tym sądzicie? Na grupie spotkałam się z pizytywnymi komentarzami na jej temat

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Bob jest ok, ale jest mniejszy niż klatka 100, stąd - jeśli ktoś rozważa większą klatkę, nie ma sensu namawiać go na mniejszą. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

czytam i czytam i juz sama nie wiem...

wydawalo mi sie ze wybralam dobra klatke, bo taka gleboka i bedzie chomisiowi cudownie 

http://www.zooplus.de/shop/nager_kleintiere/kaefige_freigehege/hamster_maus/80cm/120359

no ale po lekturze kilku watkow, juz wiem, ze nie specjalnie... no bo to pieterko z kratki, to nie dobrze, prawda? wyjac to nie bardzo, bo robi sie wysoko, myslalam, zeby moze owinac to mata z konopii, ale juz mam wizje, ze haczy o nia nozka i wisi nieboga czekajac na ratunek

szukalam alternatywy, ale raz, ze ciezko mi znalezc o podobnym wymiarze (mam szafke szeroka na 40 cm, dluzusza moze byc), to zadna nie ma tak glebokiego albo chociazby podobnego dna... samli nie chce, bo wolalabym go trzymac na szafce wlasnie, akwarium tez nie, bo to pokoj dwoch chlopcow... macie jakies pomysly i rady?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wymiar kuwety to największe rozczarowanie tej klatki. Dla mnie to ją dyskwalifikuje. Może Alaska?
 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ojej az tak zle? no wiem, ze szerokosc 37 cm nie powala, ale w zestawieniu z dlugoscia 70 to chyba nie ma takiej tragedii? chodzi o to ze zweza sia ku dolowi?

alaske ogladalam oczywiscie, ale ona jest niestety za szeroka na moja komode, ktora ma tylko 40 cm szerokosci :( a tam bedzie najbezpieczniej

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Teraz nie mogę tego znaleźć, ale wymiary w kuwecie są dużo mniejsze niż 70x37. To się bardzo zwęża.
I może dodatkowo zniechęci Cię fakt, że plastik plus mocz mało estetyczne efekty daje.
A nie można odsunąć komody parę cm od ściany?
Szkoda, że akwa wykluczasz. Może zatem 4 płyty meblowe i pleksi z przodu?
100x40x50 (ew. trochę niższe) byłoby optymalne i jeśli nie masz kota, a rozsądnie urządzisz, dżungar nie zwieje mimo braku pokrywy.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

przekopalam wszystko co mam dostepne, no i wyszlo mi, ze moze nie idealnie, ale lepiej sie nie da - bardzo mi zalezalo, zeby byla glebsza kuweta (czy 20 cm sciolki to nie za duzo?), zeby mogl sobie kopac do woli, tak bardzo mu to sprawia radoche, nawet w tych kilku cm wiorkow obecnie

tak sobie pomyslalam, ze jeśli nasypie sciolek do prawie samego wierzchu, to powierzchnia bedzie znosna, bo zwezenie sie zasypie, te metalowe poleczki wyjme, zainstaluje cienkie sklejki, zeby mogl siegnac zawsze do wody czy kolowrotka, jeśli wykopie pod nimi dziure i chyba bedzie fajnie, co? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tak, wywalenie druciaków i włożenie sklejki to dobry pomysł.
Jaki kołowrotek planujesz?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

taki montowany do klatki, nie jestem dumna z wielkosci, po poszlam za rada wyczytana gdzies w odmentach internetu - ze dla dzungarkow wystarczy taki

zobacze czy mu sie spodoba, jak sie sprawdzi, kupie wiekszy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Powinien mieć 20 cm średnicy. Są takie montowane do klatki, ale uprzedzam, będzie głośno. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj


×