Skocz do zawartości
chamciulupaliszki

Weterynarz SZCZECIN

Rekomendowane odpowiedzi

Polecam Pana Jacka Ostaszewskiego

ma swoją siedzibą na skraju Zdroii, a Słonecznym na ul. Bagiennej w Szczecinie

Słyszałam też o bardzo dobrej Pani weterynarz P. Ania w Dąbiu. Koleżanka leczy tak szczurki i jest zachwycona :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Ja ze swoimi stworami jeżdżę do pani Ani na osiedle Bukowe, na ul. Fioletową. Polecam też panią Kasię Sulimę z Vetmedica.

Edytowane przez Paprykarz

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

A na Chopina? Bo ja tylko tam byłam i wydawało mi się w porządku, ale nie mam zbytniego doświadczenia z weterynarzami dla chomików.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Był ktoś może u weta koło starej DANY na Odzieżowej?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Kochani, właśnie wróciłam z pobytu w domu i zauważyłam u Mani dwa, małe, łyse placki na plecach. Mieszkamy na Pogodnie i korzystamy tylko z komunikacji miejskiej. Z Mimem byłam na ul. Chopina, ale czy jest jakaś dobra weterynaria bliżej Pogodna? Potrzebuję info, bo jutro będę jechać z chomiczką.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Napisz do Stasia, ale raczej na fb bo tutaj dośc rzadko już wchodzi  ;)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Kochani, właśnie wróciłam z pobytu w domu i zauważyłam u Mani dwa, małe, łyse placki na plecach. Mieszkamy na Pogodnie i korzystamy tylko z komunikacji miejskiej. Z Mimem byłam na ul. Chopina, ale czy jest jakaś dobra weterynaria bliżej Pogodna? Potrzebuję info, bo jutro będę jechać z chomiczką.

Umówiłam Manię na jutro do Katarzyny Sulimy. Dzisiaj niestety cały dzień zajęta jest :/ No i pewnie uda mi się załatwić dojazd samochodem, tak więc wizyta powinna być szybka i "bezbolesna". Pozdrawiam!

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta