Skocz do zawartości
Angelo

Konkurs EuroChomik 2012

Rekomendowane odpowiedzi

dobrze, ze jeszcze w przyszlym tygodniu mozna slac konkursowe hasla ;) w tym jakos umyslowo wymieklam :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

w koncu zmotywowalam sie do działania :) najgorszy jest punkt regulaminu mówiący: jeden uczestnik- jedno zgłoszenie. i jak tu wybrać to naj, naj? :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mi możesz wysłać drugi, ja i tak nawet nie próbuję nic wymyśleć xd

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

no no no! a potem robisz niewinne oczka i się dziwisz, że dostałeś warna za próbę oszustwa przy konkursie :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

chowder, ale ja mam 3 propozycje :P wiec i tak nie moglabym zdecydowac, ktore moje, twoje i ktore do kosza ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

hehe, ok, czyli tak: zgloszenia wysylam na was, a nagrody zgarnia gruba ;) sorki za off top.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak przyzwoitość. ;D

Tak swoją drogą, to fajnie się czyta Wasze zgłoszenia. Szkoda tylko, że Polacy już nie startują...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

gdyby na boisku naszych pilkarzy zamienic na chomiki, oj dzialoby sie ;) wydolnosc do samego konca meczu, hehe.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mecz szedłby połową po murawie, połową pod. xD Chomy przynajmniej mogą przebiec te kilka kilometrów i nie narzekać. :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja tam swoje typy już mam. ;)

 

Angelo jest na wakacjach właśnie, a w domu nie ma internetu, więc prosimy o trochę cierpliwości i wyrozumiałości. :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

fiu, fiu 3 typy? :D no to mnie zaintrygowalas.

 

ps. kaskas, wiesz ile jest wszystkich zgloszen? :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Niedużo, więc szansa jest spora. Czy ja gdzieś mówiłam o trzech typach? :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

buehehe, wyobraznia robi swoje. najlepsze jest to, ze teraz czytajac Twoj post po raz drugi znowu "zobaczylam" 3 typy :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×